Strategija za javno naročanje

ProcurEU definicija

Zasnova strategije javnega naročanja je premišljena uporaba različnih elementov v življenjskem ciklu javnega naročanja, da se odražajo in izkoriščajo pogoji predmeta javnega naročanja ter opredeli najprimernejši in najučinkovitejši proces, da se dosežejo cilji organizacije in zagotovi pristna konkurenca. Vključuje identifikacijo najprimernejše možnosti med:

  • Vrste postopkov javnega naročanja;
  • Samostojna ali skupna nabava;
  • Značilnosti postopka, kot so obseg, trajanje in razdelitev na sklope;
  • Tehnike in instrumenti za elektronsko oddajo (elektronske dražbe in katalogi ter dinamični nabavni sistemi);
  • Vrste pogodb (npr. neposredni ali okvirni sporazum) in klavzule o izvajanju pogodbe.


Poudarki / definicije intervjuja

Trajnostni razvoj bi moral biti v središču strategije organizacije.


Združene definicije

Strategija nabave se nanaša na akcijski načrt organizacije v smislu procesa nabave. Vključuje vse podrobnosti v zvezi z vrstami postopkov javnega naročanja, značilnostmi in tehnikami za e-naročanje s poudarkom na trajnostnem razvoju v vsaki fazi procesa.


Diskusija

V E-naročanju nimamo nič, vendar menimo, da kategorije E-naročanje ne potrebujemo, saj ga strategija naročanja opredeljuje že v točki »Tehnike in instrumenti za elektronsko oddajo«.

Piškotek

Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več