Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več
Zasnova strategije javnega naročanja je premišljena uporaba različnih elementov v življenjskem ciklu javnega naročanja, da se odražajo in izkoriščajo pogoji predmeta javnega naročanja ter opredeli najprimernejši in najučinkovitejši proces, da se dosežejo cilji organizacije in zagotovi pristna konkurenca. Vključuje identifikacijo najprimernejše možnosti med:
Trajnostni razvoj bi moral biti v središču strategije organizacije.
Strategija nabave se nanaša na akcijski načrt organizacije v smislu procesa nabave. Vključuje vse podrobnosti v zvezi z vrstami postopkov javnega naročanja, značilnostmi in tehnikami za e-naročanje s poudarkom na trajnostnem razvoju v vsaki fazi procesa.
V E-naročanju nimamo nič, vendar menimo, da kategorije E-naročanje ne potrebujemo, saj ga strategija naročanja opredeljuje že v točki »Tehnike in instrumenti za elektronsko oddajo«.
Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več