Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več
Eksterna promocija je lahko namenjena dvigu ugleda, generalni promociji javnega naročnika kot zavezanega krožnosti, kot tudi neposredni signalizaciji bodočim naročnikom, da so krožne prakse zaželjene in bodo lahko tudi nagrajene znotraj javnega naročanja. Navedeno se lahko doseže tako prek lokalnih in nacionalnih medijev; kot tudi prek npr. objav v specifičnih kanalih, npr.v novičniku ZeJN evropske komisije, ali pa v zbirko primerov na platformi Circular Regions. Notranja komunikacija je usmerjena v kolege, ostale oddelke, kot tudi nasproti vodstvu. Pomembno je tudi, da se zavedanje o povezanem know-how ohranja tudi prek tovrstnega materiala.
Promocija in komunikacijska podpora materialnega kroga in krožnega javnega naročila
Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več