Postevaluacija naročila

Pridobljene izkušnje s prejšnjih krožnih javnih naročil omogočajo poleg evalvacije učinkov, tudi primerjavo preteklih javnih naročil s smernicami in trenutno veljavnimi standardi na določenem področju, prakso DKOM, pojasnili in stališči MJU; ter analizo povratnih informacij prejšnjih dobaviteljev, izvajalcev kot tudi končnih uporabnikov.

Z identifikacijo dobrih praks jih javni naročniki vključijo v načrtovanje novih javnih naročil, medtem ko razumevanje vpliva slabih praks pomaga preprečiti ali omiliti podobne težave pri prihodnjih javnih naročilih. Nenazadnje objektivna postevaluacija naročila in na njih utemljeni izkazani pozitivni učinki dobre prakse krožnega javnega naročila lahko služijo tudi kot argumenti s katerimi nadrejene prepričamo v določeno postopanje pri naslednjem krožnem javnem naročilu kot tudi relevantnost in učinkovitost krožnega javnega naročanja za spodbujanje krožnosti v družbi.

Na državnem nivoju poročilo, ki je nastalo v okviru projekta Care4Climate Analiza učinkov zelenega javnega naročanja v Republiki Sloveniji.

Piškotek

Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več