Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več
Ena izmed ključnih dimenzij analize trga v okviru krožnega javnega naročanja je usmerjenost na inovacije. Ne gre samo za prepoznavanje obstoječih rešitev na trgu, ampak za identifikacijo inovativnih pristopov k zadovoljevanju potreb. To pomeni, da analiza trga ne služi le kot orodje za pridobivanje informacij o obstoječih produktih ali storitvah, temveč omogoča vpogled v inovativne koncepte, tehnologije, poslovne modele ali krožne pristope, ki lahko prispevajo k učinkovitemu izpolnjevanju potreb naročnika. Poleg informacij, ki jih skušamo pridobiti znotraj organizacije ali informacij drugih organizacij (kolegi, ki so že delali na podobnih javnih naročilih), ter s pomočjo zunanjih strokovnjakov, pridobivamo informacije na trgu (splet, raziskave itd. ter informacije neposredno od gospodarskih subjektov na trgu.
Pri analizi trga obstaja več pristopov od pregleda in analize online virov in baz, do orodij in pristopov, ki omogočajo neposredno pridobivanje informacij od akterjev (z uporabo elektronskih sporočil, klicev, vprašalnikov, online sestankov ali sestankov v živo, do obiskov sejmov in drugih dogodkov ter organizacije informativnih dnevov za ponudnike in druge akterje).
Za lažje razumevanje kaj trg že nudi so nastali razni katalogi krožnih izdelkov ali ponudnikov tako s strani ministrstev, npr. MOPE Imenik ponudnikov kroznih izdelkov in storitev ali pa projektov, npr. NoviKrog katalog krožnih izdelkov.
Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več