Notranja komunikacija in interno motiviranje

Če želimo povečati delež zelenih, krožnih in inovativnih javnih naročil, mora vodstvo v organizaciji/podjetju zaposlenim, predvsem tistim, ki delujejo na področju javnega naročanja, ponuditi jasno podporo.

Delo z javnimi naročili je izjemno kompleksno in zahtevno, zato je pomembno, da imajo sodelavci, ki so vključeni v te procese, jasno izraženo podporo vodstva in kolektiva.

Učinkoviti mehanizmi, s katerimi lahko vodilni uslužbenci podprejo svoje zaposlene pri uvajanju zelenih, krožnih in inovativnih javnih naročil, so:

  • dvig kompetenc (izobraževanja, delavnice, izmenjava praks) in spodbujanje javnih uslužbencev za večje vključevanje okoljskih in družbenih kriterijev in/ali meril v javna naročila;
  • zagotovitev pravne varnosti (npr v primeru pritožb s strani neizbranih ponudnikov ali v revizijskih postopkih);
  • spodbujanje strateškega javnega naročanja (npr letni ali celo večletni načrt predvidenih javnih naročil na ravni organizacije);
  • skupno javno naročanje – povezovanje z drugimi organizacijami v lokalni skupnosti ali širše pri naročanju istovrstnih izdelkov, kar lahko predstavlja pomembno delovno razbremenitev zaposlenih;
  • razvoj in uporaba pametnih orodij za podporo procesom javnega naročanja (tudi portal e-narocanje).


Ministrstva (MJU in MOPE) z namenom profesionalizacije in dviga kompetenc zaposlenih, ki delujejo na področju javnega naročanja, organizirata številne brezplačne izobraževalne vsebine.

V Inovativnem centru bomo spremljali potrebe javnih naročnikov in skrbeli za izvedbo izobraževanj s ciljem višanja nivoja splošnega in strokovnega znanja s področja javnih naročil. Izobraževanja bodo smiselno organizirana, tako za javne naročnike kot tudi ponudnike, za katere je enako pomembno, da se seznanijo z zahtevami in pričakovanji trga ter z javno-naročniško zakonodajo.

Viri:

Piškotek

Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več