Zapisnik odpiranja ponudb

V sistemu e-JN javno odpiranje ponudb poteka samodejno. Dokumenti oziroma informacije, ki bodo razkriti na javnem odpiranju ponudb, predstavljajo vsebino zapisnika o odpiranju ponudb in naročnikom (posebnega) zapisnika o odpiranju ponudb ni potrebno pripravljati oziroma vročati ponudnikom, saj bodo ti podatki in dokumenti le-tem vidni v sistemu e-JN do zaključka postopka oddaje javnih naročil (pravnomočnost). Zapisnik o odpiranju se ponudniku lahko generira v formi dokumenta in vsebuje samodejni prikaz informacij o imenih ponudnikov, ki so oddali ponudbo, podatek o tem ali gre za variantno ponudbo (če je to primerno) ter skupno ponudbeno vrednost vsake posamezne ponudbe. S klikom na gumb »Natisni zapisnik o odpiranju« se ponudniku prikažejo osnovni podatki o javnem naročilu, seznam ponudnikov, čas oddaje posamezne ponudbe in skupna ponudbena vrednost vsake posamezne ponudbe. S klikom na posameznega ponudnika pa se poleg njegove skupne ponudbene vrednosti, prikažejo še dokument ki je bil predložen v del »Predračun« in podatek o tem ali gre za variantno ponudbo. V primeru pogajanj se v tem delu prikaže še skupna ponudbena vrednost vsake posamezne pogajalske ponudbe. Ti podatki oziroma dokumenti so vidni do zaključka postopka oddaje tega naročila. Naročnikom ni potrebno zapisnika o odpiranju ponudb dodatno pošiljati ponudnikom, ki so oddali ponudbo. ZJN-3 sicer zahteva vročitev zapisnika o odpiranju ponudb prisotnim ponudnikom na odpiranju, neprisotnim pa se pošlje. Vendar pa je namen vročitve oz. pošiljanja zapisnika v seznanitvi ponudnikov o tem, kdo je oddal ponudbo in kakšna je njegova ponudbena cena in bi torej, glede na način odpiranja ponudb in zagotovitev neomejenega dostopa do teh dokumentov, dodatno pošiljanje zapisnika o odpiranju ponudb pomenilo dodatno nepotrebno administracijo. V kolikor pa naročnik želi vseeno (še dodatno) ponudnikom posredovati informacije, ki so bile objavljene na javnem odpiranju ponudb in jih sodelujoči ponudniki že imajo, lahko stori tudi to, vendar pa to pomeni podvajanje informacij oziroma dokumentov, ki so ponudnikom na voljo že v sistemu e-JN. Tudi naročniku so podatki, ki so zajeti v okviru samodejnega javnega odpiranja ponudb v sistemu e-JN vidni ves čas postopka oddaje javnega naročila in še šest mesecev po oddaji javnega naročila. Naročnik mora za morebitno kasnejšo uporabo dokumentov le-te najkasneje v šestih mesecih po zaključku naročila prenesti iz sistema e-JN na svoj računalnik.

Piškotek

Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več