
Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več
Faza razpisa: 1. del
Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) je vnesel zelo strogo določbo glede izračuna ocenjene vrednosti javnega naročila. Določba je pomembna tudi pri obravnavi javnih naročil malih vrednosti, saj je ocenjena vrednost eden od bistvenih elementov glede določanja postopka oddaje javnega naročila.
Oblikovanje sklopov lahko prispeva k dosegi ciljev povezanih z nižjo ceno in večjemu število ponudb. Hkrati je ob veliki pojavnosti majhnih podjetnikov, ki zasledujejo krožna načela, možna močnejša realizacija ohranjanja vrednosti, pogostejša možnost lokalnega zapiranja zank.
Identifikacija potencialnih vrst stroškov v celotnem življenjskem ciklu proizvoda je predpogoj za razmislek o optimalnih krožnih strategijah tudi znotraj javnega krožnega naročanja.
Naročnik lahko ponudnikom dovoli ali od njih zahteva, da predložijo variantne ponudbe, kar lahko omogoči tudi pridobitev bolj inovativnih opcij.
Način vključitve okoljskih ciljev je v domeni naročnika – ta lahko cilje vključuje na različne načine, pri tem pa mora upoštevati pravila javnega naročanja in upoštevati Uredbo o zelenem javnem naročanju, ki je obvezna za 22 predmetov.
Največji delež vključitve okoljskih kriterijev v zelenih javnih naročil predstavljajo tehnične specifikacije, kar lahko pričakujemo tudi za krožno javno naročanje in kriterije, ki zasledujejo krožnost.
Gre za premislek o izključitvenih razlogih za izločitev neustreznih ponudnikov in merila.
Evidenčni postopek
Odprti postopek
Omejeni postopek
Konkurenčni dialog
Partnerstvo za inovacije
Konkurenčni postopek s pogajanji
Postopek s pogajanji z objavo
Postopek s pogajanji brez predhodne objave
Okvirni sporazumi
Dinamični nabavni sistem
Certifikati in druga potrdila, ki dokazujejo ustrezno kakovost izdelkov in storitev, so izjemno uporabna orodja v postopkih javnega naročanja. Poraja pa se vprašanje verodostojnosti teh certifikatov in s tem vprašanje, ali jim javni naročniki sploh lahko zaupamo?
Glede na 66. člen ZJN-3 naročnik lahko po izračunu ocenjene vrednosti javnega naročila začne postopek oddaje javnega naročila. Naročnik lahko postopek začne s sklepom o začetku postopka, v katerem navede vir in obseg sredstev, namenjen izvedbi javnega naročila.
V povpraševanju oz RD mora naročnik opredeliti vrsto in ocenjeno količino predvidenih nabav. Pomembno je da je RD dobro pripravljena.
Naročnik v obvestilu o javnem naročilu navede svoje potrebe in zahteve, ki jih v tem obvestilu ali v opisnem dokumentu tudi podrobneje opredeli. Hkrati v istih dokumentih določi in podrobneje opredeli merila za oddajo javnega naročila ter določi okvirni časovni razpored.
Faza razpisa: 1. del
Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) je vnesel zelo strogo določbo glede izračuna ocenjene vrednosti javnega naročila. Določba je pomembna tudi pri obravnavi javnih naročil malih vrednosti, saj je ocenjena vrednost eden od bistvenih elementov glede določanja postopka oddaje javnega naročila.
Oblikovanje sklopov lahko prispeva k dosegi ciljev povezanih z nižjo ceno in večjemu število ponudb. Hkrati je ob veliki pojavnosti majhnih podjetnikov, ki zasledujejo krožna načela, možna močnejša realizacija ohranjanja vrednosti, pogostejša možnost lokalnega zapiranja zank.
Identifikacija potencialnih vrst stroškov v celotnem življenjskem ciklu proizvoda je predpogoj za razmislek o optimalnih krožnih strategijah tudi znotraj javnega krožnega naročanja.
Naročnik lahko ponudnikom dovoli ali od njih zahteva, da predložijo variantne ponudbe, kar lahko omogoči tudi pridobitev bolj inovativnih opcij.
Način vključitve okoljskih ciljev je v domeni naročnika – ta lahko cilje vključuje na različne načine, pri tem pa mora upoštevati pravila javnega naročanja in upoštevati Uredbo o zelenem javnem naročanju, ki je obvezna za 22 predmetov.
Največji delež vključitve okoljskih kriterijev v zelenih javnih naročil predstavljajo tehnične specifikacije, kar lahko pričakujemo tudi za krožno javno naročanje in kriterije, ki zasledujejo krožnost.
Gre za premislek o izključitvenih razlogih za izločitev neustreznih ponudnikov in merila.
Evidenčni postopek
Odprti postopek
Omejeni postopek
Konkurenčni dialog
Partnerstvo za inovacije
Konkurenčni postopek s pogajanji
Postopek s pogajanji z objavo
Postopek s pogajanji brez predhodne objave
Okvirni sporazumi
Dinamični nabavni sistem
Certifikati in druga potrdila, ki dokazujejo ustrezno kakovost izdelkov in storitev, so izjemno uporabna orodja v postopkih javnega naročanja. Poraja pa se vprašanje verodostojnosti teh certifikatov in s tem vprašanje, ali jim javni naročniki sploh lahko zaupamo?
Glede na 66. člen ZJN-3 naročnik lahko po izračunu ocenjene vrednosti javnega naročila začne postopek oddaje javnega naročila. Naročnik lahko postopek začne s sklepom o začetku postopka, v katerem navede vir in obseg sredstev, namenjen izvedbi javnega naročila.
V povpraševanju oz RD mora naročnik opredeliti vrsto in ocenjeno količino predvidenih nabav. Pomembno je da je RD dobro pripravljena.
Naročnik v obvestilu o javnem naročilu navede svoje potrebe in zahteve, ki jih v tem obvestilu ali v opisnem dokumentu tudi podrobneje opredeli. Hkrati v istih dokumentih določi in podrobneje opredeli merila za oddajo javnega naročila ter določi okvirni časovni razpored.
Na našem spletnem mestu za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Preberi več